Kdd Bloguera



Tal como dice el blog de _Meia_ se esta fraguando una reunión bloguera... Por ahora, de confirmados ya somos 2. La organizadora y el ayudante... xD

Ha salido una propuesta para ir todos los "compis" blogueros a los fuegos de Blanes y después a las Barrakas... Sería ir este viernes día 25 y si nos apetece cojemos las tiendas y acampamos todo el finde... nos tenemos que "sentar" todos y hablar... así nos conocemos todos! que ya va siendo hora, y como no, en un espectaculo maravilloso, con todas las camaras de fotos a punto de caramelo!

Es una propuesta abierta para tod@s los que constantemente estais pasando por el blog! (pero si teneis conocidos k tb kieren venir, estarán bien recibidos)

Cabe destacar que el sabado hay concierto de Albertucho... gratix!! :P

3 comentarios:

_MeiA_ dijo...

jejeje... no home, som els dos organitzadors! jujuju

sera genial, tan divendres com dissabte...

mhan dit k s'hi ha danar dhoret pk keda blanes a rebentar... jo plego d currar a les 3 de la tarda...

si vols et passu a buscar, aixi no hem d portar tots els cotxes...

i puc agafar la tenda tb per si de cas (hi poden cabre 3 persones)... i sino, es pot mirar algun bungalow per tots, k ens costaria tirat d preu... no se... jo vaig fent propostes, ara dieu vosaltres la vostre....

wooo tinc moltes ganes!! serà divertit! focs xulus i concerts! jujuju

Alvaro i els seus amics del blog segurament tb vindran, pero dsp a barrakes pk es veu k tenen sopar a lloret, o sigui k staran al costat

Dani dijo...

molt bona proposta!!

Jo visc al costat mateix de la autovia, al pasar per aki no perdrem gaire temps. Ja decidirem amb quin cotxe marxem, no?

Si, allo es posa a rebentar, s'ha d'anar al vespre.

Quines ganes d'anar-hi, ja veuras que bé que ens ho pasarem!!

_MeiA_ dijo...

ok,, doncs parlem b abans d divendres... i kedem,, jo ja vindre cap al teu poble.. i un cop allà et diré on sóc... ja portaré moltes i moltes coses.. jujuju

parlem!!
(avui no crec, k tinc un sopar d feina!, però si arribo dhoreta ja em conectaré)