Premi Paracelso 2008

Amb una mica de retard publico el post del premi. Meia, esta molt bé saber que t´agrada el meu blog i que m'ho fagis saber amb premis com aquests ;). Moltissssssssssimes gracies!!!

Aquest premi anomenat
Paracelso li atorga a la paraula un sentit màgic. Un sentit que en la màgia s'anomena "Verb". I això vol dir que la paraula pot crear. La paraula és la força, però hi ha paraules que tenen més o menys força. Hi ha poder a la paraula, però també hi ha paraules de poder. Aquest poder no es limita a la paraula, si no que està també present d'alguna manera als signes, a la màgia, les imatges i les lletres.

Como Syl, Stela y Meia ya tienen el suyo... tendre que buscar en otros blogs que ultimamente visito con asiduidad, aunque luego no deje "huella" siempre leo vuestros posts.

* Stela : De la dulzura de tus besos....
* Sonia : Before Sunset
* Rehtse : Tiempo que matar

4 comentarios:

Unknown dijo...

Com solen dir... Más vale tarde que nunca!
FELICITATS!!!!!
De fet potser la Stela triga una miqueta ja que no sé si les muntanyes se l´han menjada.

_MeiA_ dijo...

Moltes felicitaaats pel premi!
Ja saps que el teu blog m'agrada! per això per a mi el tens ben merescut!

un ptnàs

Y yo con estos pelos dijo...

Aiss tengo un pequeño problemilla ju! se que es un premio porque algo entiendo y te doy millll gracias por el porque me ha hecho un monton de ilusion toparme con el!!!! graciassssssssssssssssss y me lo guardo enterito para mi jajaja que a mi los premios me gustan mucho y me convierto en avariciosa jejejeje pero no entiendo lo que pone en cursiva, si hay que pasarselo a alguien y en tal caso a cuanta gente porque aunque leo y entiendo alguna palabra otras no las pillo jeje me lo puedes traducir para ponerlo en mi blog? si no es mucha molestia eh!! un besinn y millones de graciasssssssss

Unknown dijo...

Esto nos pasa por escribir medio medio...
a veces nos da por el castellano y a veces posteamos en catalán y PATAPUM... No nos entienden... Por mi parte, a partir de ahora intentaré escribir en castellano cada vez. SORRY!!!